Porovnať (0)
VEĽKOOBCHOD - dodávame predajniam, eshopům .... KLIKNI TU
slovensky česky poľsky
Nachádzate sa:

Časté otázky


Doprava a platba

Koľko zaplatím za poštovné a balné?

Nikdy neúčtujeme balné. Všetky objednávky expedujeme službou Geis, vďaka ktoré máte zásielku doma do druhého dňa od expedície. Pri objednávky nad 60 Eur nebudete platiť ani poštovné.

Môžem vo Vašom obchode platiť platobnou kartou?

Áno, platobnou kartou môžete platiť všetok objednaný tovar. Tento spôsob platby je ideálny aj pre zákazníkov zo zahraničia. V kamennej predajni v Bratislave môžete platiť len hotově.

Dostupnosť tovaru

Za ako dlho môžem očakávať tovar, ktorý je v internetovom obchode ponúkaný skladom?

Ak máme vybraný tovar v internetovom obchode na sklade, môžeme ho po zabalení expedovať. Zvyčajne je k Vám tovar dodaný do druhého dňa. Toto platí pre platbu na dobierku a objednávky prijaté do 14.00 hodín a dopravou cez dopravcu Geis.

Čo znamená, keď je napísané tovar na objednávku?

Ak si overujete dostupnosť tovaru a systém hlási: na objednávku, znamená to, že tovar nemáme aktuálne skladom. Po vytvorení a odoslaní objednávky, tovar objednáme u dodávateľa. Pri tovare, ktorý nie je skladom, sa tak môže predĺžiť obvyklá doba dodania.

Osobný odber

Môžem si tovar osobne vyzdvihnúť?

Áno, všetok tovar je možné vyzdvihnúť osobne na predajni v Bratislave.

Ako spoznám, že je tovar na osobný odber nachystaný na vyzdvihnutie?

Tovar je nachystaný na vyzdvihnutie, akonáhle Vám pošleme informačný e-mail alebo sms. Pred vyzdvihnutím tak prosím vždy vyčkajte na našu výzvu, že je tovar na vyzdvihnutie pripravený.

Za ako dlho bude tovar na osobný odber pripravený na vyzdvihnutie?

Tovar objednaný na osobný odber a označený skladom, je pripravený ten istý deň. Pred vyzdvihnutím, prosím vždy vyčkajte na e-mail alebo sms, že je tovar pripravený.

Predajňa

Môžem si ponúkaný tovar niekde vyskúšať a zakúpiť?

ÁNO, na našej predajni v Bratislave, na ul Rezedova 5, Bratislava-Ružinov. Ak tovar nebude na predajni, je možné po telefonickom dohovore akýkoľvek tovar na predajňu dopraviť (s ohľadom na skladové zásoby).

Ako mám postupovať, keď si chcem na predajni vyskúšať rôzne veľkosti tovaru?

Môže sa stať, že si nie ste istí, ktorá veľkosť topánok alebo textilu Vám padne. V tomto prípade vytvorte objednávku, v ktorej bude tovar rôznych veľkostí (max 2 vel), zvoľte osobný odber a my Vám tovar na predajňu nachystáme.

Je možné na predajniach platiť kartou?

NIE! Na našej predajni nieje možné platiť platobnou kartou.

Výmena tovaru a reklamácia

Ako postupovať, keď mi objednaný tovar nebude vyhovovať?

Komunikáciou so zákazníkom pred odoslaním tovaru sa snažíme riziko voľby zlej veľkosti minimalizovať, napriek tomu nemožno vylúčiť, že Vám daný tovar nebude vyhovovať. Tovar je potom možné bez udania dôvodu vrátiť v lehote 14 dní od prevzatia od prepravcu. Správnu veľkosť vám odošleme obratom, prípadne sa dohodneme na alternatíve či vrátení peňazí. Pri uplatnení výmeny tovaru je potrebné vyplniť reklamačný formulár.

Ako mám postupovať, ak budem tovar reklamovať?

Podrobný popis, ako postupovať v prípade reklamácie tovaru, nájdete v sekcii "Ako reklamovať".Po prihlásení do užívateľskej sekcie môžete sledovať stav vybavovanie reklamácie.

Ostatné

Nedarí sa mi objednať tovaru cez internet. Ako mám postupovať?

Vďaka prísnemu nastaveniu pripojenia k internetu (obvykle v rámci firemných sietí) sa môže stať, že sa vám nepodarí tovar z nášho obchodu objednať.

V tomto prípade môžete objednávku vykonať:

  • telefonicky eshop, objednávky +421 910 126 929
  • telefonicky predajňa Bratislava +421 904 274 400
  • emailom info@florbalstore.sk

!! Nezabudnite prosím uviesť všetky údaje potrebné pre úspešnú expedíciu (adresa, telefón, e-mail, ...)

Získal som zľavový kupón, ako ho mám použiť?

Zľavový kupón zadáte v košíku - v rámčeku "Zľavy a zľavové kupóny" pod Obsahom košíku, kde je zoznam tovaru k zakúpeniu. Vložte kód zľavového kupónu a stlačte "Vložiť kupón". Po zadaní zľavového kupónu sa cena automaticky prepočíta. K jednej objednávke môžete zadať aj viac zľavových kupónov. Pozor: zľavový kupón ide použiť pod jedným registrovaným užívateľom iba raz.


Vybíráme pro Vás


Hore

Kontakt

FlorbalSTORE.sk
Žilinská 1078/1, 811 05 Bratislava
E-Mail: info@florbalstore.sk
Eshop: 0910 126 929
Predajňa: 0904 274 400

Florbalový poradca

Newsletter

Máte záujem o zasielanie noviniek z nášho webu www-florbalstore.sk? Informujte sa vďaka e-mailovému…