Florbalstore.sk / Doprava

Doprava

Tovar je doručovaný kuriérskou spoločnosťou GLS

  • Ak sa rozhodnete platiť v hotovosti, potom tovar obdržíte prostredníctvom poštovej dobierky. Pri odbere tovaru v hodnote presahujúcej 40 € sa nezapočítava poštovné ani balné! Do 40 € je poštovné 5.00 € (dobierka).
  • Pre zákazníkov, ktorí budú platiť bezhotovostným prevodom bude cena za balík 4,00 €.
  • U nadmerného tovaru (bránky, mantinely atd.) je poštovné individuální dle vzdálenosti a váhy od 12€. Nevztahuje sa zde zlava "poštovné zdarma nad 40 €"
  • Po odoslaní objednávky vám bude zaslaný email s číslom balíka cez ktorý je možné balík online sledovať. V prípade problémov s dodaním tovaru nás prosím kontaktujte na info@florbalstore.sk
  • Doba dodaní je asi 1-2 pracovných dní po odoslaní tovaru a podľa skladových zásob jednotlivých položiek v košíku (stav zásob je vždy uvedený v detaile produktu).

 

PLATBA A DODANIE TOVARU
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

 ÚTRATA

Do 40 €

40 € a viac

Spôsob platby

vopred na účet

dobierka

vopred na účet

dobierka

Slovensko

 Zásielkovňa  3,50 €  + 1,40 €  ZADARMO 1,40  €
GLS - do 30 kg  4,50 €  + 1,40 €  ZADARMO 1,40 €
Geis Cargo - Branky od 19,00 € +1,40 € od 19,00 € 1,40 €
GLS-výdajné miesta  3,00 €    +1,40 €  ZADARMO  1,40 €

 

GLS Slovensko
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾

  • Doručenie balíkov prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii.
  • Doručovanie firmou Geis prebieha vo všedné dni približne v časoch 8:00-18:00 hod. Tento čas sa líši v jednotlivých lokalitách.
  • Bohužiaľ predajca nemôže zariadiť, aby sa k Vám rozvoz dostal v presný čas.
  • Na depe je tiež možné vyžiadať telefonický kontakt na vodiča as tým sa potom dohodnúť na mieste a čase odovzdania.
  • V prípade, že nebudete na mieste zastihnutý(a), bude Vám zanechané v schránke oznámenie o uložení zásielky na najbližšom depe. Na tomto oznámení bude uvedený telefonický kontakt, na ktorý sa môžete obrátiť ohľadom dohodnutia času opakovaného pokusu o doručenie zásielky.
  • Ak sa však s dopravcom nedohodnete na termíne ďalšieho doručenia do 7 dní, bude zásielka označená ako nevyzdvihnutá a vrátená späť na našu adresu.
  • Doručenie balíka:
  • vodič vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti.
  • zásielku vám štandardne doručí v rozmedzí 8-18 hodín v pracovné dni (presnú dobu doručenia nemožno ovplyvniť, ale možno ju upresniť po kontakte s vodičom). V prípade nezastihnutia vám zanechá v schránke oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň.
  • hmotnosť balíka je obmedzená do 50 kg.
  • zásielku vám doručí nasledujúci pracovný deň po jej prevzatí od našej expedície
  • cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke Geis po zadaní jej čísla (11 číslic)
  • Prevzatie a reklamácie:
  • Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadné škody.
  • Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
  • Komunikácia s GLS - info linka ✆ +421 45 52 42 500
  • pre komunikáciu s Geis výhradne používajte číslo zásielky (11 číslic)